Sunday, January 21, 2007

Hari ini aku bengang giler


Pernah ke korang kena halau dari rumah sewa? Ataupun rumah sewa yang korang sewa tu menghadapi masalah yang tidak dapat diselesaikan lagi dan menyebabkan korang terpaksa berambus juga pada bulan hadapan? Jika ini berlaku macam mana korang hendak selesaikan?

Ok..bukan aku saja-saja nak tulis blog boasan atau aku dah tak ada idea nak buat soalan lain, tapi inilah soalan terbaru yang muncul dalam otak aku yang mampu membuatkan aku berasa tak nak tidur malam-malam gini. Bengang tak sudah-sudah dan menyebabkan aku menyusahkan orang lain jugak .ARgh..bengang tak terkata dan tak tahu apa nak kata.

baru je call kawan aku yang menyebabkan hal ini berlaku. aku tak kesah sangat sanagat kalau benda ini hanya melibatkan aku tetapi benda ini dah melibatkan terlalu ramai orang. Ada 3 orang member aku yang masih study..2 orang yang akan belah bulan 3 ni. Dan ada lagi 3 orang yang sedang bekerja. Ingat senang ke nak cari rumah dalam masa terdekat ni. Sebulan je owner tu bagi..dan ini membuatkan aku bengang gila..

HAmpeh dan perkataan-perkataan yang merapu rapik telah aku cakap tadi dan aku malas nak ulang balik apa-apa yang aku dah cakap. Bengang toksah cakap lah. Memang aku bengang pun..Sudahlah, aku dah bengang gila..

Apa-apahal, aku nak buat kerja sekarang. Ada banyak kerja yang perlu aku lakukan untuk mendapatkan duit dengan secepat mungkin.

No comments: