Thursday, August 09, 2007

My Leg was Broken!

Did you believe when i said like that? Haha! Its just a joke. Its joke! NO need to take it as serious thing. RIght now, i'm really busy with my work. Just keep posting and earn from my way. I got paid from several site and its working well. Hope can earn always like before..

Just need to reach minimum target at my paypal this month. $250!! Just need half from that soon. Its hard. but i hope i can do that. Its not easy way right?

Ehm. Anyway, This is enough for international member. I will post with my local language. I will continue post in english next day. Bye!

Ok. Post dekat atas tu untuk beberapa pembaca setiap aku dari pelusuk negara. Mungki korang tak tahu ada jugak pembaca dari luar negara yang baca blog aku. Walaupun tak banyak. At least ramai la jugak daripada takda kan? Sebab ada antara mereka yang review blog aku. Diorang cakap, post aku menarik hati diorang. Ehm, nak tak nak aku kena post balik dalam english untuk activity harin aku lepas ini. Dah permintaan orang..

Aku beli traffic lagi hari ini. $5 untuk 3000 visitor. Aku dah check. Memang semua datang dari ip address yang berbeza. Aku tahu cara diorang. Tapi inilah yang terbaik. Dan aku dah buat dekat salah satu website aku. Memang nampak menarik dan aku boleh control plak tu nak berapa visitor hari ini. Menarik kan? $5 itu hanylah harga promosi. Siapa berminat nak beli traffic. Boleh comment dekat sini atau email aku dekat andesithitam@gmail.com

Aku lapar ni. Tak tahu nak makan apa. harap2 leh tahan sampai minggu depan. Esok nak puasa ganti. Lapar lagi la esok pagi.

Tadi dapat beberapa payment lagi dekat e-gold dan paypal aku. Even tak banyak. Tapi boleh la. Siapa nak bagi kan? Cukup bulan ni. Aku cashkan semua dalam maybank aku.

Ok. Nak blah. Nak buat banyak kerja lagi. Lain kali aku sambung lah ye. Esok ke, lusa ke. Atau bila-bila masa aku senang. Sekarang busy cari duit. Babai!

Ps: Esok nak amik cermin mata baru. Yang lama nih dah teruk dah. Cam nak hancur pun ada. Lagi satu..power mata aku dah naik. Banyaknya nombor..

2 comments:

Anonymous said...

Patah betul ke kaki ko? Amboi..Nasib baiklah. BAik punye mesej suruh kawin.

Apa-apapun. Bestla blog ko..

Anonymous said...

good luck for my own blog. Hehe..Komen blog sendiri..!