Saturday, August 11, 2007

Jom Makan Nasi Lemak!

Ngantuknya pagi ini. Aku tak tidur lagi ni. Hampir genap 20 jam aku tak tidur dan aku rasa sebentar lagi selepas aku makan nasi lemak sebanyak 2 bungkus. Aku akan lelap buat selamanya. Eh, gila. Untuk beberapa jam sahaja. So, moga2 badan aku akan berehat buat sementara waktu setelah penat bertungkus lumut bekerja selama lebih 14 jam.

Banyak sangat kerja malam tadi dan aku dapat banyak offer. Salah aku jugak sebab amik terlalu banyak offer malam tadi. Lebih dari 200 post aku buat malam tadi dekat 4-5 buah forum yang mengambil aku sebagai poster. Kiranya aku amik upahla. Nih bukan paid per post. Ini different. Maksudnya aku diterima bekerja untuk sementara sahaja. bukan untuk jangka waktu yang lama. Tapi aku tak kisah. Janji rock dan duit masuk paypal hari-hari..

Mungkin hari ahad ni aku akan withdraw duit aku dan bermulalah episod mencari duit poket untuk belanje dekat ums nanti. Harap2 aku akan dapat banyak wang. Hehe, gila dah aku ni..

Oklah. Malas aku nak cerita banyak2. Jap lagi aku nak run traffic yang aku baru beli hari itu. Betul2 hit dan unique visitor masuk. Ini yang aku nak try beli lagi lepas ini. Janji rank blog aku dekat alexa naik gila gaban..

Ps: Nasi lemak dah panggil tu. Ok. Babai. Jumpa esok di sini lagi pada waktu dan masa yang berlainan. SAlam!

No comments: