Friday, July 27, 2007

Moneytalkpro Forum - Dapatkan RM20 seminngu !

Ok. Hari ini aku nak ceritakan tentang satu forum yang membayar ahlinya hanya dengan posting sahaja. Mungkin segelintir dari korang dah tahu forum ini. Tapi rasanya, forum ini always paying aku sejak bulan Mac sehingga bulan ni..

Ok. Apa yang korang hendak buat kat forum ini? Posting bodo2 gitu aje? Tak, jika korang berniat untuk dapat duit. Korang dapat duit. Kalau korang nak dapat reputasi, dari forum ini pun boleh dapat. Kalau nak happy dan saje posting. Kat sini pun boleh. Kalau nak dapat kawan dari pelusuk bumi, dekat forum ini pun boleh dapat. Aku pun dah dapat ramai kawan dari China, India, Thailand, Vietnam, US, France dan Australia. Sebenarnya banyak lagi, dengan Bangladesh pun ada. Cuma tak ramai la. Hoho..

Rate untuk forum ini :

1 post - 4 MTP point
100 post - 400 MTP point

Berapa 400 MTP point dalam USD? Sama dengan 2 usd. Tak banyak kan? Tapi sape nak bagi? Bukan senang nak dapat 1 cent usd dari internet. So, ini antara forum yang selalu aku lepak dan dan cari peluan2 perniagaan internet. Rasa2nya banyak yang aku dapat sejak aku mula posting di sini dan aku dapat banyak lagi forum yang berbayar seperti code4gold, onlineopening, mylot dan beberapa forum yang masih membayar sampai sekarang.

Yap, kadang2 aku akui. Banyak forum yang berbayar yang dah scam. Dah tak mampu nak bayar. Nak buat macam mana. Selagi ada forum yang berbayar. Selagi itulah aku akan terus posting dan cuba mencari beberapa cara untuk terus mencari pendapatan di internet hari ini.

Aku sudah dapat lebih RM2000 lebih dari kerja posting dan survey di internet. Mungkin tak banyak. Tapi inilah wang sampingan yang dah mampu bayar duit PTPTN aku setiap bulan dan juga wang yuran UMS aku dan belanje2 yang sepatutnya..

Lupa aku nak cakap, minimum untuk withdraw adalah 100 MTP = $0.50 usd. Dan bayaran di buat melalui Paypal atau E-gold. Korang boleh pilih.

Korang semua boleh register dekat sini. Registration MoneytalkPro forum Today

Ps: Aku selalu withdraw hari Jumaat. Hari macam hari inilah. Malam nanti aku withdraw. Selalunya di bayar minggu depan..

No comments: