Saturday, July 14, 2007

Affiliate Program with Liberty Reserve?

Petang ni, aku dapat ramai gila referrals untuk affiliate program yg aku join sekarang. Pendek kata, tak menang tanganlah. Harap-harap dapat income yang bagus hari ini. Dapatlah aku belanja masa nak pergi konvokesyen bulan September nanti. Huhu..

2 Program affliate yang agak berjaya walaupun lum dapat duit dari paypal lagi. Aku harap aku akan dapat payment dalam beberapa hari lagi. Harap sangat la sebab nak pakai banyak duit masa konvokesyen nanti.

Ok. Sape nak Join Program Affliate dari Liberty Reserve. Korang boleh join under link yang telah disediakan di bawah. Aku tau bende nih tak adalah banyak sangat untung. Tapi insya-Allah. Targer aku $100 usd from Liberty reserve in 1 month akan tercapai. Tinggal 16 hari aje lagi. Harap2 makbul.

Apa faedah join LIberty REserve Affiliate Program?

Pendek kata. Sape yang pandai english. Baca statement ni:

When you learn about the great features inside Liberty Reserve, you will want to tell your friends. So why not get paid for it? Earn $0.25 cents on every referral without any limits. Each member that signs up using your referral link gets $0.05 in their account. All referrals are paid automatically upon successful account activation. It is a win - win situation.


Dah faham kan? Ok. Boleh register dekat link di bawah ini. Jangan malu dan segan-segan. Hehe..

Liberty reserve Affliate Program

Ps: Selamat mencuba Program ni dan LR ini sebenarnya salah satu payment processor yang sedang panas dikatakan sekarang. Kiranya sama taraf dengan E-gold dan Paypal.

1 comment:

nico said...

oke aku ikut dah...