Saturday, July 14, 2007

Apa ada pada Paypal dan Silat Cekak Hanafi?

Hari ini aku malas nak buat apa-apa kerja. Baik kat reviewme atau blogsvertise. Satu offer dah setel kat blogsvertise malam tadi. Tapi 1 offer kat reviewme aku kena rejected pulak. Kenala wat balik walaupun aku rasa dah naik menyampah edit post kat blogdrive.com tu. Nanti2lah aku wat. Penat dah nih..

Alhamdulilah, ada gak duit masuk $20 malam tadi dalam Paypal aku. Walaupun tak banyak mana, at least. Adalah jugak sket kan? Sape nak bagi..

OK. Sementara aku download transformer the movie ni. Jom kita tengok satu lagi video kat youtube yang aku rompak. Lama dah tak tengok video clip silat nih. Jom tengok !!




Namoak gaya, kena berlatih banyak lagi nih. Lupa dah banyak buah sejak aku abis belajar kat UMS. Ehm, sonok gak tengok diorang. Sapelah nak jadi punching bag aku kat sini. Sekor pun tak ada. Wuu..

Ps: Dapat lagi $2.50 dollar kat paypal dari agloco-forums hari ini..

No comments: