Tuesday, January 16, 2007

Hidung Sape Berdarah ni..

Akhirnya, satu perubahan terbaru telah pun aku buat untuk blog kesayangan aku ini. Aku akan letakkan beberapa perkara yang perlu aku ambil perhatian. Dan lepas ini, blog aku akan kelihatan sedikit kemas dan tak caca merba macam selalu. Selalunya ramai yang akan komen. Betulkah ini blog silat tu? Bukan dlu gelap ke? Bukan dlu macam takde lampu ke? Bukan dlu, background dia black metal ke? So..sekrang aku dah tukar ke bentuk yang lebih ceria dan aku harap tak ada masalah lagi dalam mencaci caca...Kalau bulan Ramadan, mesti kantoi puasa korang kan?

Ok..aku tak suka cerita bulan ramadan ni. Dan aku harap, tidak ada apa-apa yang berlaku yang bakal menyakitkan hati lagi. Off topic!

Sayugia, aku nak merehatkan diri sedikit dalam dua tiga minggu ini. Rasanya terlalu banyak kerja yang perlu aku lakukan Dan tidak salah aku katakan aku gak sibuk sedikit. Masa dengan perempuan dah tak ada rasanya..Mungkin perempuan belum diperlukan dalam hidup aku setakat ini. Just waiting for the time..:(

Aku tak berniat nak tulis post. Tapi memandangkan aku update semua blog2 aku. So, aku rasa tak salah aku teruskan niat murni aku ini..Aku. Aku akan letak lebih banyak banner2 yang menyakitkan hati korang. Hoho..

Ok..BAbai !!

No comments: