Tuesday, January 09, 2007

I am a Busy Man Today

Mula-mula sekali aku nak minta maaf sebab lambat update untuk satu hari punya earning yang aku dapat dari Mylot Terdapat beberapa masalah yang perlu diselesaikan dan agak sedikit sibuk untuk dua tiga hari ini..Maaf sangat-sangat dn aku tak terniat untuk buat apa-apa yang tak patut.

Ok..Apa cerita hari ini? Apa Tips Mylot hari ini? Aku buat list sedikit untuk hari ini. Penat nak mengarang.nih sebenarnya.OK..aku letak apa yang aku ingat nih. Pening gak wat natang nih. Jangan korang sampai sakit sudahlah.

1. BUka Discussion.

Macam mana nak buat discussion yang bagus? Sebenarnya banyak cara dan aku pun tak berani nak kata apa aku buat nih betul ke tidak. Tapi aku bantu apa yang aku tau la sikit-sikit. Nasihat aku..cuba buat dalam 3 lines panjangnya. Dan jangan terlalu pendek. Walaupun begitu, aku menegaskan panjang atau pendek tak melambangkan kita dibayar atau tidak. Sampai sekarang aku tak dapat agak macam mana Mylot Mangement bayar kita. ANggap je Korang dibayar setiap post korang dan boleh agak la sikit..Ini aku punya prediction.Wink

20-30 post - Korang boleh dapat dalam lingkungan $0.10-0.20
30-50 post - Mungkin korang leh capai $0.40-0.45
50-100 post - INi aku berani jamin kalau discussion power ! $0.50-1.20

Ada orang pernah dapat macam ginilah..aku beri contoh yang bagus dan yang kureng bagus..Ini hasil aku tanya otai-otai dan budak2 yang baru masuk tapi tak puas hati dengan pendapatan diorang kat Mylot.cry

20-40 post - Ada yang pernah dapat $0.65 sen sehari
640 ++ post - Ada yang ngaku baru je dapat $6.00++
ada yg baru post 300 post selama 3 bulan, baru dapat $ 1.60 ??!! Pecaya tak?
Yang post 2000++ ada yang baru je dapat $18.50..
Yang post 1000++ biasanya leh dapat $10.00++ kea tas. Ini normal.

Ok..cukuplah prediction aku pasal posting ni. Ini hasil tanya downline dan otai-otai dari india kat Mylot ni. Waluupun ada yg mengeluh..ada yang hepi..ada gak yang dapat banyak gila earning dari Mylot. Apapun. Aku ucapkan tahniah !!Shades
Updated :
5 Januari 2007 = $0.41
6 Januari 2007 = $1.06
7 Januari 2007 = $2.02

ok. Cukup untuk hari ini. Jumpa Esok!


PS : Agak sibuk. Tak larat sebenarnya ni. Tak tahu leh datang kelas silat tak esok malam. Tapi aku cuba juga datang. I give my best !!

No comments: