Tuesday, October 10, 2006

Sentuh sikit hal persatuan..

PErsatuan PUNye Hal daa..

Ok..sebenarnya blog aku nih aku tak berapa suka menceritakan hal2 persatuan sangat. Aku lebih suka kita berbincang atau berborak. Pendek kata bertukar pendapat memandangkan aku tidak berminat untuk buat website dlm masa terdekat. Kenapa? Jangan tanya. Sebab aku tak ada jawapan yg munasabah untuk jawapan itu. Ok? Please, jangan tanya banyak sangat.

Masuk dalam hal persatuan. aku menerima banyak email yg tak tau dari siapa pengirimnya. Maklumlah asal ada blog ttg silat cekak mesti orang tau. Nasib baik blog aku ini tidak seaktif mereka dan nasib baik
gak tak kena hentam cam diorang. Kuss semangat. Ada gak yg bertanyakan aku, ko nih belah mana sebenarnya? Ehm..agak2 korang, aku belah siapa? Cubalah teka..

Ehm..di sini aku letakkan2 link yg boleh korang gi review sendiri isi kandungan blog atau website diorang. Aku malas nak ngomel dan komen apa2. Just find out yourself aa.. Aku tak mau dikatakan pro kanan..cont kiri atau atas pagar..Aku lebih suka berdiam diri. Malas aku nak bagitau aku kat mana..haha..aku lebih suka berfikir..


Macam2 aku dengar. Itulah, inilah. Cukuplah..jenuh dan penat aku dengar. Benda ini takkan habis kalau dipanjangkan. Aku harap ada jalan penyelesaian. Bukan apa, ini melibatkan banyak benda, banyak perkara dan terlalu sukar untuk dikatakan. So, mari kita belajar berfikirlah..hoho..


Ok.. Senarai blog dan website yg ada kaitan dengan silat cekak hanafi dibongkarka. Sila klik dan jangan malu2 untuk comment..

cekakhanafi.com
silatcekakhanafi.org

peneraju.com
www.canang.com
silatcekak.org
cekakums

Senarai blog2 yg tak kurang hebat dan gila sket..

Anti Fitnah

Pak Kaduk Ahli Strategi
Big Body Guy
Pak Pandir Blogspot

guruCH

suwabara

Ok. Cukuplah. Setakat ini saje dulu. Kalau rajin bacelah semua ini. Khususnya untuk ahli silat cekak hanafi seluruh Malaysia.Umumnya kepada semua umat Islam di dunia..

p/s : Apa kata korang dengan blog2 dan web di atas? Banyak info dah dapat ? Atau dah setat pening kepala?

p/s/s : Nantikan review tentang kronologi terbaru. Korang leh dapatkan kronologi terbaru dalam krisis persatuan di sini. Klik kronologi

No comments: