Friday, September 21, 2007

How to Earn Money from Sony Ericsson W700i

Pagi ini tak ada cerita menarik untuk korang. Tapi oklah untuk hari ini. Ada jugak masuk 2,3 payment. Nasib dapat dan aku dah completekan 4 offer. Harap hujung bulan ni semua masuk paypal aku. Lepas exhange dan masuk maybank. Bolehlah aku bayar bil-bil yang sepatutnya..cam bil kelisa, bil motor adik aku, sedia topup untuk bulan depan, bayar PTPTN, tinggal 7 ribu je..bayar hutang, terima hutang, topupkan orang, beli kerepek raya, bil streamyx dan sebagainya..bil air dengan bil elektrik. Abah aku bayar. Huu..

So, apa nak bua lagi malam ni. Tadi aku jumpu satu drama korea best Bob. Tajuk dia, "Lunch Queen". Ko tau apa sebenarnya cite ni? Cerita macam mana diorang nak promote kedai diorang dan cara macam mana nak buat nasi goreng telur yang paling sedap kat korea. Sos diorang tak pakai sos cili atau kicap. Sos diorang beza gila. Itulah perbezaannya. So, salah satu cita-cita aku sebenarnya nak jadi chef.. Tapi aku tak dapat kos sains pemakanan atau teknologi pemakan. Even subjek tu ada kat UMS. Tapi aku malas tukar kos. Akibatnya, terpakselah aku mengambil keputuasan untuk ambil Geology selama 4 tahun lamanya..

Aku try transfer anime ntah. Lupa dah. Sejak akhir2 ni. Aku selalu lupa dan selalu dapat msej pelik2 kat friendster aku. Malas aku nak layan. Kadang2 dapat gak mesej2 orang tak bertamadun ni..pi lantak diorang la. Aku malas nak masuk campur..Baik aku makan air batu campur. LAgi bagus. Kedit HP pun tinggal sikit. Handphone je baru. Lupa nak bagitau. Aku nak bagitau sekali lagi. HP aku HP baru beli punye. Sony Ericsson W700i..Takde gamabr nak tunjuk. Pepandai korangla search sendiri..

DAh. Malas aku nak cite. Sekarang aku kena kumpul dekat 12 ribu + 7 ribu + 10 ribu + 25 ribu. So, total semua = RM54 ribu sahaja dalam masa 2 tahun. Insya-Allah. Aku bulih punye..Ada beberapa projek yang memerlukan wang sejumlah tu. Aku yakin aku confirm leh dapat punye jumlah tu..

Apa-apapun. Aku dah lapar ni. Jap lagi nak kejut mak aku suh sahur. Sibuk sikit duia tiga hari ini. Ada keje nak urus. Apapun. Babai..

1 comment:

rebana said...

mobik ni menda sebenarnya? Boleh dapat ke handpon register ni?