Monday, August 06, 2007

Its Hard To Blogging Everyday?

Tak ada perkara yang aku hendak ceritakan hari ini. Semaking sibuk aku dengar hari konvokesyen di UMS, semakin sibuk aku dengan kerja blogging dan posting aku. Banyak offer dan contest menarik menunggu aku setiap hari. Tak dinafikan hadiah dan offer yang lumayan membuatkan aku semaking fokus setiap hari. Ingat senang ke nak buat duit dan maintain keadaan sekarang. Hampir setahun aku memahirkan diri dalam selok belok perkara2 untuk mencari duit dari internet. Ianya tak semudah yang disangka dan tak seberat yang aku tidak fikirkan. Proses mesti dijalankan secara berterusan dan tak semua orang mampu melaksanakannya.

Hari yang letih dan tak banyak perkara yang aku dapat lakukan sekarang. Badan tak berapa sihat dan macam2 perkara perlu dilakukan. Beberapa pending payment buat aku risau dan membuatkan hati aku gundah gulana. Bila nak nak dapat payment ni. Bila nak masuk paypal aku ni. Semuanya masih jadi tanda tanya sampai la hari ini.. Tak apala, nanti2 masuk jugak.

Dapat 2 payment kecil hari ini. Dari forum kegemaran aku dan dapat beberapa dollar dalam paypal aku. Tak lama lagi aku nak withdraw. Harap2 dapat cashkan duit secepat mungkin. Nak pakai banyak duit untuk konvo ni. Huhuu..

Cukuplah. Leher aku dah letih dan penat buat kerja ni. Tak leh banyak gerak. Nanti luka berdarah balik. Hoho. luka operate yang sepatutnya tak terbuka, kang jadi teruk pulak jadinya. So, better berhati2 ketik menaiki tangga.

Babai. aku nak masak air buat air teh. Siapa yang mahu? Angkat tangan sekarang!

2 comments:

Anonymous said...

Ehm..susah sangat ke blogging ni?

Internet Marketing said...

great post. I dont think it is difficult to do the blogging