Tuesday, July 24, 2007

Cara Untuk dapatkan 1 Cent Sehari di Internet

Hari ini pastinya lebih baik dari semalam dari segi kewangan. Tetapi dari segi emosi. AKu lemah sikit sebab ada beberapa perkara yang kene settlekan. Kalau tak cukup kuat, sakit jugak aku dibuatnya. Tak apalah, kuatkan hati, gigit lidah dan teruskan usaha..

Ok. Macam mana caranya untuk dapatkan 1 cent sehari di internet? Aku tahu ramai yang untung ratus2 ringgit setiap hari dan tak dinafikan korang memang bijak dalam mencari pendapatan internet. Tapi pernah tak korang maintain 1 cent setiap hari? Tak kesahla lebih cari 1 cent. Tapi janji setiap hari mesti ada 1 cent dalam akaun bank virtual kita. E-gold ke, paypal ke, e-dinar ke. Janji 1 cent masyuk akaun bank kita. Pernah buat? Kalau tak pernah. Mari kita cuba buat sekarang..

Macam mana? Ada macam2 cara. Kalau korang jual e-book atau ada affiliate program. PAstinya senang leh dapat 1 cent sehari kan? Tapi macam mana plak kalau ada rookie atau newbie yang masih merangkak ni. Nak dapat 1 usd toksah cakaplah. Nak dapat 1 cent pun terkebil-kebil..

Aku perkenalkan 2 program untuk dapatkan 1 cent dalam masa sehari. Betul2 1 cent.

1. Program Robo-Gold.com
2. Program Look2earn.com

Ramai yang kata program macam ni remeh temeh. Tapi percaya atau tak. Webmaster ni la yang untung duit hari2 sebab memperolehi traffic yang mengancam hasil dari 1 cent dia. Aku cuba try dapatkan script dia. Tapi susah. Memang rare sungguh..

So, kalau nak dapatkan duit dari 2 program tu. Sila cuba dulu. Aku tanak cite sebab caranya sangat mudah. Pergi website dan baca sket cara nak dapatkan 1 cent secara mudah. Sebelum itu, pastikan korang ada akaun e-gold. Kalau tak ada, sila dapatkan di www.e-gold.com

Ps: CUkuplah sampai sini sahaja dulu. Aku dah mengantuk ni. Nak turu jap..

Pss: Dapatkan RM207 hari ini. Ye ye !!

1 comment:

Online Marketing said...

you can earn money in online through adsense account