Friday, December 22, 2006

Trainee Class was start?

Ok..Malam ini akan ada latihan Silat di kelas UMS macam biasa. Kelas sudah dimulakan bermula minggu ini. Jadi, kelas akan diteruskan sehinggala apa-apa yang bakal terjadi.

Suka aku menyatakan bahawa, aku berharap ada skuad pelapis yang bakal menggantikan senior-senior yang dah ada tu. KIta orang semua dah nak blah ni. Nak tak nak korang kena jaga kelas lepas nih..BUkan paksaan tapi terimalah dengan hati yang merah bersih tu..:)

Ok. Pagi ni aku sarapan Nasi sama ayam goreng + kentang goreng. Terasa nak sarapan dengan nasi pagi Jumaat nih. Rasa lain plak. Hehe..

AKu nak datang kelas malam ni memandangkan keadaan badan aku boleh tahan pagi ini. Harap tak ada hal-hal berbangkit berlaku sebelum aku sampai ke kelas malam nih.

Apa-apapun hampir 4 thun usianya aku kat bumi Sabah dibawah negeri yang banyak bayu nih. Bayu darat dengan bayu laut. Hoho..harapnya kekal aman sejahtera daripada di BOM oleh si BUsh..Haha..Jangan risau, si BUSH tu rabun. Takkannya dia nampak Malaysia ni. Apatah lagi Kingfisher ni..

PS: Ok..din, amik aku malam ni..

No comments: