Wednesday, December 06, 2006

Bila nasi dan jadi bubur nasi..

Apa khabar?

Em..lama rasanya tak tulis dalam bahasa melayu. Hari ini aku tulis dalam bahasa kebangsaan kami. Bahasa Melayu aka Bahasa Malaysia. Rasa-rasanya tak salah aku tulis dalam bahasa melayu walaupun aku cuba untuk kekalkan blog ini dalam bahsa ibunda kedua aku..

Em..sayugia aku tak dapat nak share apa sangat pada pagi ini. Sebab sekarang sedang berperang dgn syaitan dalam otak ni. Maklumlah baru je habis syawal dan ramadan. Nak dekat plak raya haji. So, mcam2 yg sedang berlaku kat dalam otak dan hati nurani suci ni. Hehe..:(

Dalam masa yg sama, aku dapat terlalu banyk berita sedih dalam satu minggu ini. Meh, aku senarai pendek sikit masalah2 yg berkait-paut dengan getah bacang ni :

1. Bergaduh dgn perempuan
2. Bergaduh dgn suami orang..
3. HUtang member aku belum bayar..
4. Member2 yg hutang aku tak bayar lagi hutan diorang kt aku..adalah dekat Rm2+++
5. Exam member2 aku teruk :(
6. Exam aku lulus semua. Tak ada failed. Dan layak untuk grade !!
7. Makan tak ada selera.
8. Suka makan lolipop skrg..
9. Terlalu banyak jaga hal tepi kain orang. Sedangkan kain sendiri tak basuh lagi.
10. Anak durhaka sbb xnak balik banting lagi..
11. Mak aku nak jumpa..
12. Abah aku tgh pening dgn exam paper budak2 spm..
13. Adik2 aku dah balik rumah. AKu bila nak balik?
14. Nenek aku rindu kt aku..

Cukuplah..ada lagi. Tapi aku senaraikan yg top blacklist je. Malas aku nak tulis. Kalau tak memang berjela-jela aku tulis kt blog ni. Len kali aku habaq lagi..aku nak balik Banting. Betul2 tak dapat balik skrg. Sebab ada benda nak diuruskan. AKu nak pukul orang sangat sekarang ni. Kalau jadi..korang carilah aku kat balai polis kota kinabalu. Aku ada kt situ kalau benda ni terjadi. SIlap aribulan korang kena ikat jamin aku..HOho..

PS : Jika syaitan pilih untuk masuk neraka..kenapa manusia masih tak nak masuk syurga?

No comments: