Thursday, September 14, 2006

I'm a survivor..

Akhirnya, blog aku tak kena blocked lagi..hampeh. Dekat satu minggu lebih agaknya aku tak updated blog aku. Mesti tak duduk dekat page pertama dalam google dengan yahoo nanti. Tak apa. Boleh cover balik. Takde hal punya. Usaha je balik cam dulu. Mesti boleh punya..

Em..lagi satu, aku nak ambil kesempatan beritahu, dalam beberapa minggu ni memang aku jarang dapat online. Apatah lagi nak updated blog dan handle adsense aku. Habis jahanam plan minggu lepas. Tak apa. Usaha balik. Aku ada beberapa masalah yang telah berjaya diselesaikan. Alhamdulillah. Berjayalah hendaknya.

Dan tinggal beberapa masalah yang aku masih gagal nak selsesaikan. APa dia masalah tu? Nanti..aku tak dapat nak kongsi sekarang. Masih banyak Yang terbelenggu kat otak belah kiri aku ni.Otak belah kanan jangan ceritalah..dah teruk traffic jam. Harap sangat cepat pulih.

Dan satu lagi berita tak baik, aku sedang demam batuk campur selsema yg amat sangat. Teruk sangat dah nih. Aku rasa cam satu badan dah lembik. Nak gi jumpa doktor malas. Takut kene enjit..takut kene suntik. Bukan. Aku tak ada duit nak bazir gi jumpa doktor. Taulah kat kk ni, jumpa sekali je paling murah pun dekat RM30. Mana nak cekau..tapi member baik punya jahat ni cakap. Kalau ko mati, duit yg ko budjet sangat tu bukan leg bawa masuk syurga pun..terdiam aku dia warning aku camtu..

Akibatnya..aku beli breacol dengan panadol sepapan. Campur gula2 breacol perisa oren sekali. Total = RM6.80. Jimat gak lah..tapi harap2 beransur pulihla batuk aku nih. Ini punca aku batuk teruk nih..pastu aku beli wayar port cable internet untuk 15 meter. Nak sambung dari bilik membe ke bilik aku. Dan dengan rasminya aku dah boleh online 24 hours kt rumah lepas ni..hepi gila !!

p/s : aku lapar sebenarnya ni. Korang nak tak sket kalau aku masak nugget. Tak habis aku makan sorang ni..

No comments: