Saturday, September 23, 2006

Haru Hiru Horo Hiruk

Assalamualaikum..post kali ini tidak lari lari dengan post sebelum ini. Perihal apa yang telah berlaku sebelum ini. Sebenarnya bagi kami yg ahli yg tak tahu menahu apa yg sedang berlaku, memang dah pening bangat dah ni.. Tak tahu means, we don't know anything wat happen about organization..And honestly, we want to know..

Aku pun sebenarnya masih blur lagi pasal benda ini. Kalau boleh nak Abg Md sendiri cerita sendiri kat aku. Tapi siapalah aku ini..takpe.. Nanti dia datang sabah lagi, aku tanya dia..

Sebenarnya banyak gak aku terima berita ini. Dari kengkawan aku lagi kat tanah besar semenanjung dan lelain lagi. Banyak msalah sebenarnya timbul. Tapi kita punya otak. Kita punya otak kiri dan otak kanan. Juga ada medula oblongata. Di sinilah bermulanya makan gerak, bila sinaps dan neuron mula bertindak balas..korang faham ke istilah sains ni?

Satu perkara yg aku nak ingatkan walaupun aku ini cuma ahli biasa je dalam persatuan silat cekak hanafi Malaysia..ahli keciklah katakan, tapi bagi aku..berfikirlah dengan sedalm-dalamnya. Think 4sitif dan logik itu pun penting. Tidak perlu terlalu beremosi. EQ itu penting untuk kesihatan badan anda dan juga untuk mata anda..

Dan..be honest to yourself..

p/s : tak lama lagi mesyuarat agung kelab akan menyusul. Tak sabar tunggu sape yg bakal menjadi MT dan Exco baru. Harap2 urusan ini akan lebih teratur..

p/s / s : Good luck for u all ums..this is my final year..

p3s : Laman web alternatif silat cekak hanafi> Peneraju.com


5 comments:

Anonymous said...

apa citer terbaru radzi?apa dah jadi dgn cekak hanafi ni,guru sendiri pn x percaya..serabut la weiiii

Mded said...

Assalamualaikum,

Kami pihak www.canang.com dari Serdang telah letak link blog ini dalam website. Diharap tuan dapat melakukan perkara sama.. (reciprocal linking)

Terima kasih

titaniumhijau said...

ok..akan diusahakan

^!~ DuCk ~!^ said...

Salam hormat,

Sy just nk tau..sapekah Guru Utama Persatuan Seni Silat Cekak Hanafi ni? Sebab ade yg mengatakan satu di bawah pimpinan En. Marwi Latif dan satu lagi di bawah pimpinan En. Md Radzi..?? mne stu yg betul?
kerana di sebab kn ade 2 website yg menyatakan antara 2 yg di nyatakan tersebut.. http://silatcekakhanafi.org dan http://cekakhanafi.com...

Bkn ingin membuat kacau..tetapi hanya ingin mengetahui kebenaran..
Sekian..

Salam persilatan.

jerantutblogger said...

em..macam-macam..