Friday, January 04, 2008

Siapa Nak 2 GB Store Online ? Dapatkan Diino Sekarang!

Hari ini aku nak review satu website yang menawarkan space atau store simpanan sebesar 2 GB untuk korang semua simpan barang online. Kalau korang belum try, aku cadangkan korang pergi register dan cuba sendiri. INilah dia. Diino !!

“Adakah saya perlu bayar untuk mendapatkan storage sebesar ini?”


Tidak! Ianya diberikan secara percuma dan jika anda mahu lebih, korang boleh register lebih akaunlah. Nak space lebih, kenalah wat akaun lebih. Hehe. Tapi aku rasa 2 GB tu dah cukup sesak nafas nak habiskan, betul tak? Aku pun baru je guna Diino ini. Tak rugi aku guna dan aku tak nafikan benda nih memang bagus.

So, apa sebenarnya kita boleh simpan guna Diino ni?Baanyaaaakk!! Antaranya korang boleh simpan video atau lagu-lagu kegemaran korang secara online. Jika sesiapa yang tiada hosting sendiri, korang juga boleh jadikan Diino sebagai tempat bilik kebal atau simpanan barang2 keperluan korang. E-book dan software juga menjadi lubuk aku simpan barang. Selalu aku simpan kat hosting aku je. Tu yang wat berat kot. Tapi sejak aku gunakan Diino. Terus je aku tukar!

So, jika berminat untuk cuba Diino. Meh kita pakat ramai-ramai join Diino. Leh daftar dekat sini jika berminat dapatkan Diino sekarang >> Dapatkan Diino di SINI

No comments: