Friday, March 09, 2007

Salam Banting untuk UMS

Tak ada apa nak bincangkan hari ini. Aku ada benda nak buat dengan iklan-iklan aku ini. Harap dapat buat yang terbaik dan dapat ubah apa-apa yang patut. Aku tahu malam ini ada ijazah. So, pepandailah korang dengan ketiadaan aku malam ini. Piah, pepandailah ko handle malam ni dengan ainul. Harap yang lain-lain pun dapat bagi support sama..Kim salam aku sama Abg Mad dan Abg Awang..

Dan nak dijadikan cerita, minggu depan kebarangkalian besar aku akan pasang streamyx dekat rumah. Aku pasang streamyx dengan menggunakan nama aku sendiri. So, aku dah ada benda kene bayar selain hutang UMs aku tuh..Haru. tambah satu lagi beban kan? So, kena cari duit...waa !!

Bah..aku beransur dulu. Aku kat cc nih..ada benda nak wat. Babai.

Assalamuaialaikum wbt !!

No comments: